Je kan er eens rond!

Het goede voornemen om elke keer te slagen in mijn opdracht, mislukt, ook iedere keer, jammerlijk. Cola-melk-Fanta-PETflessen, saus-confituur-chocopotten … steeds faal ik bij de Grote Opening.

Nadat ik vandaag zelfs een gevecht aanging met de mixer, gaf ik het op. Er zit namelijk een draaidopje onderaan. De Opening die daardoor ontstaat, laat toe dat ik de effectieve mixstaaf erin kan draaien. Dus ik deed wat ik altijd doe.

Mijn wijsvinger en duim strategisch rond de dop, lichte druk uitoefenen en dan draaien.

Het gevolg? Geen probleemloze uitvoering van het hele gebeuren. Nope.

Altijd maar dan ook altijd, tot het einde der tijden waarschijnlijk … valt dat dopje op de grond. Altijd maar dan ook altijd word ik dan een furie in de dop. Ik denk: Dop uw eigen boontjes! Ik ga aan de Dop. Staking in mijn Bloemvol Huishouden.

Ze kunnen er eens rond, ja!

4 thoughts on “Je kan er eens rond!

  1. The bright side? Dat het sléchts de dop is die valt. Niét de fles (met cola, fanta, melk…), niét de pot (met mayo, confituur, saus…), niet de mixer…
    Sléchts de dekselse dop.

zegt u het maar!

