Snakkerdesnak

Zonnebrandolie, zonnecrème, zonnemelk … brr … het plakt, het stinkt, het kleeft, het ruikt …

Maar met mijn sproetenhoofd, met een huid vol melanomen en een moeder als de mijne, smeer ik me al heel mijn leven te pletter. De temperatuur en de geur die gepaard gaan met dat vieze goedje zijn het me allemaal waard. Zonnekind, Bloemdus.

Vandaag loop ik al een half uur in mijn slip door het huis. Ik smeerde namelijk BruinZonderZon van Dove op mijn stekkebenen. Laat dat nu onzettend plakkerig, gruwelijk stinkend en immens beklijvend zijn. Zónder de streling van de zon of de geur van hoge temperaturen. Bah!

One thought on “Snakkerdesnak

zegt u het maar!

