Wandel je met me mee? Meewandeling …

Bij de begintonen gaat mijn hart een paar treden op, valt het in mijn buik, springt het naar mijn ziel en schiet ik vol. Vol van lachjes en glimbijtjes. Ik zweef. Wolkjes vullen mijn wangen, mijn hoofd.

Mijn vingertoppen dansen, de letters gaan gretig hun gang. En ik zing. Ik kan niet anders want zingen is mijn leven. Mijn lust.

Wanneer ik diep zit, laat ik mijn hart dus klimmen. Het is mijn zekering. Zónder muziek val ik. Elke toon is mijn Mount Everest.

Ik ben Edmund Hillary en Sherpa Tezing Norgay tegelijk. Ik overwin alles. Mét moeite maar mét goesting.

Wat heb ik een goesting!

One thought on “Wandel je met me mee? Meewandeling …

zegt u het maar!

