Confessions of Bloem

Ik ben geen hardwerkende schooljuf van bijna 39. En ook geen brave echtgenote en moeder. Geen muurbloempje met een grote mond en een klein hartje.

Neen, ik ben een vrouw van veertig mét lef en pit. Een bakkes, een grote bek. Ik beschik over doortastende humor, scherpzinnigheid tot in Tokio. Ik ben werelwijs en wereldwijd bekend. Ik observeer en noteer. Niets ontgaat mij. Ik giet alles in schrandere waarnemingen, doorspekt met licht cynisme maar altijd mét een hart.

Ik ben niet Bloem. Ik ben Saskia Noort. That’s me. In disguise.

Dankjewel Mickje. Je had gelijk. Groot!

5 thoughts on “Confessions of Bloem

  1. ach zo!
    zou moeten kunnen hé, zo af en toe van identiteit ruilen…
    ik zou dan … eh, da’s misschien stuff voor één van mijn volgende blogjes, haha!

  2. Pingback: Midlifecrisis op aanvraag « Bloem’s blog

zegt u het maar!

