Logica

Rust en stilte in mijn huis. Tijdschriften en boeken verslinden. Wat werken. Wat rommelen. Wat snuisteren. Genieten, genieten.
Grootouders namen zoonlief mee naar Planckendael.

Na een vijftal uren besluipt me een kriebelig gevoel. GSM even checken. Antwoordapparaat flikkert niet.
Ik mis hem. Terwijl ik soms moe word van zijn getetter, zijn vragen, zijn gebabbel en gesjauwel.
Ik mis hem. Het is té stil, te rustig.
Gauw een ADHD-dosis. Liefst een over-dosis. Nu, alsjeblieft?

3 thoughts on “Logica

zegt u het maar!

