“Iemand” zegene mij

Het is onmogelijk, aangezien ik sedert vorig jaar officieel ontdoopt ben … maar als het kon zou ik denken dat ik me deze week zeer gezegend voel.

Met mijn maatje op een terras Kirr Cava drinken om te klinken op grote plannen. Ontsproten aan iets wat bitter is maar dat we beiden kennen en verzoeten met hoe we groeien en bloeien.

We gaan allebei op stap. Naar iets nieuws, iets beter, iets groter dan onszelf. Zij op haar manier, ik op de mijne.

Maar wel samen. In hart en zielen.

Ik en mijn maatjes.

2 thoughts on ““Iemand” zegene mij

zegt u het maar!

