Mensenrechten/ Human Rights

Ondanks het gezeur van de afgelopen weken …

Ondanks de buik- hoofd- en nekpijn …

Ondanks tranen en superstress …

wanneer ik via Polskaya dit bekijk, voel ik mijn onderbuik leven. Voel ik de kracht van mijn verlangen om iets bij te dragen in dit leven, om de wereld te veranderen en nóg altijd die wereldverbeteraar te blijven die geboren werd in mijn pubertijd.

Ondanks alle praktische  bezwaren …

Ondanks de zware gesprekken in dit huis …

Ondanks de angst, de schrik, dat bang-van-veranderingen-schuwe-wezen dat ik ben …

ben ik blij. Ik nam de juiste beslissing. Vanaf januari ga ik er weer werken. Na een jaar terug voor de klas … volg ik mijn hart en doe ik wat ik graag doe. Schrijven en praten. Bloggen en schrijven. Voor de mensenrechten.

Mijn druppel op de hete plaat wordt een emmer. Reken maar!

8 thoughts on “Mensenrechten/ Human Rights

  1. Pingback: Dood en Amen « Bloem’s blog

  2. Hi !

    Ik kom je nu pas tegen met de supersong van Eric Clapton en jouw idealen.
    Hoe is het de druppel inmiddels vergaan?

    Grtjs,
    Marie-Bernadette

zegt u het maar!

