Zzz-blogpost

Er moet vijf kilo af. Ik weet het. Ik merk het. Ik doe er …

niks aan….

Geen karakter. Levensgenieter …. klinkt al iets positiever. Maar toch …

voor iemand wiens middelbare school ooit in paniek naar huis belde omdat ze dachten aan acuut anorexia-gevaar, is diëten een vrome onbekende. (Ik weet het … die zin klopt niet, is veel te lang en het onderwerp en de persoonsvorm doen rare dingen met elkaar, maar kom: een mens die weet dat hij/zij moet afvallen zou nog raardere dingen doen. En ja, dat woord bestaat ook niet.)

Vandaag doe ik een Zagen-Zeveren-Zeurenpostje. Ik moet gewicht kwijt.

Dus start ik met mijn WWC-dieet. Geen vinger in mijn keel om alles snel kwijt te geraken. Geen laxeermiddelen of rare soepjes.

Neen … het Water-Wijn-Champagne-dieet. Vanwege mijn lelijke, vieze, afgrijselijke cola-verslaving won ik de voorbije jaren gratis en voor niks die vijf kilo erbij. Vanaf heden drinken we dus enkel heerlijke drankjes zoals Wijn en Champagne. Dat water nemen we er maar voor lief bij. Lief …

Ik. Voor mij. Lief, dus!

*hartgrondige jakkes*

6 thoughts on “Zzz-blogpost

  1. Bij moeten er ook weer dringend een aantal (meer dan vijf) kilo’s af. Dat WWC-dieet zie ik wel zitten, en ja, ook die eerste W, maar tussendoortjes laten is hier altijd het probleem…

  2. je maakt me aan het lachen…. water, water en nog meer water. Wat moet je met de wijn en champagne als je kilootjes kwijt wilt. Van wijn en champagne kom je alleen maar aan … oh oh

zegt u het maar!

