Lap. Kenots. (Waar is mijn kloddertje roze?)

In overzeese gedachten verzonken loop ik, fiets aan de hand, windowshoppend over het fietspad. Braderij in Malle. Malse Braderij. Gemist dit jaar, wegens ijsjes eten en cava drinken in de tuin van nieuwe vrienden.
Dus de dag nadien even raamwinkelen.

Kraampjes over het fietspad. Aangezien 1 meter tachtig voor problemen kan zorgen bij kraampjes, bukken we af en toe het hoofd. (Merkt u ook dat ik graag op koninklijke wijze praat? Wij, de koning(in)?)
Doordat ik ook al weer twee dagen aan het janken ben, vertroebelden mijn ogen en zicht tot minimaalse laagte.

De ramen kunnen me niet bekoren. Er speelt zich een wereld af in mijn hoofd en hart. Daar worden wij onoplettend van. Wij, de koning(in).
Totaal onverwacht, ke.nal. ik met mijn hoofd tegen een zware onverwoestbare, niet wijkende metalen buis. Kraampje blijft staan. Bloem wankelt. Dit zijn andere tranen. Tranen van DJU en AU en GVD. Het wordt even zwart voor mijn ogen.
Om het op zijn Marco‘s te zeggen: Even slikken en weer doorgaan.

Nog 7 kilometer heb ik gefietst.  Nog een hele dag overeind gebleven. Een hele avond aan de zwier met Zijn collega’s. Tot overmaat van ramp gaan we de dag nadien naar het Land Van Bobbejaan. In de Typhoon realiseer ik me dat er iets serieus mis is.

Om een vreselijk lang verhaal kort te maken: ik heb een lichte hersenschudding en een nekhernia.

En dan betaal ik me al drie jaar BE.Lauw aan een osteopaat die vindt dat ik enorm veel stress heb. Daardoor hebben wij dus constant hoofdpijn en last van schouders en nek. Stressssss … yesssss…..

niet dus! Nekher nie ja! Bah!

3 thoughts on “Lap. Kenots. (Waar is mijn kloddertje roze?)

  1. Amai!!! In ieder geval veel beterschap!!! Wat moet je der nu aan doen? Aan die hersenschudding en die nekhernia? (en die osteopaat zou ik precies maar eens veranderen 😉 )

  2. Pingback: Romancing the Stone « Bloem’s blog

zegt u het maar!

