Boontje

Ik ben vandaag het loontje. Het is ontnuchterend om te merken dat gekwetst worden dikwijls een gevolg is van kwetsen. Dat de hond die je schopte uiteindelijk toch bijt. Ondanks de honds-trouwheid die hem eigen is.

Vreemd hoe ‘numb’ je daar van word. Perplex.

Ik voel niets. Ik besta niet. Amper. Verbijsterd. Met stomheid geslagen. Weten dat slagen tot slagen leiden. Maar even KO wegens de onverwachtheid. Het niet zien aankomen van de doodslag die werd toegediend.

Sprakeloos.

Laat ons er niet over spreken.

One thought on “Boontje

  1. Misschien dan spreken over het lekker warme weer buiten… waar ik niets van merk omdat hierbinnen de airco veel te hard staat en ik dus met lange broek en trui op het werk zit. Nog maar een uurtje en ik kan gaan genieten van het goede warme weer… En om aandacht te verzetten kan ik zeker het festival in schoten aanraden hoor. Ge zult genoeg leuke dingen hebben om over te spreken dan! šŸ™‚

zegt u het maar!

