Dressed to kill

Sedert gisterenavond weet ik hoe het moet.

Je plaatst je ene hand onder de kin van het beoogde slachtoffer. De andere klem je stevig om de nekpartij. Dan geef je, liefst zo onverwacht mogelijk, een korte loeiharde ‘snok’ waarbij je je handen in klokwijzerzin beweegt.

Morsdood! I can assure you that.

Wat ook mogelijk is: Dan heb je een veertigjarige die een kort kreetje slaakt (as if …) en de slappe lach krijgt.

I luuuuuuve Bart. Mijn nieuwe kinesist. Hij is de enige man die me ooit gekraakt heeft. (Zeg ik nu stoer met het mes nog in mijn rug)

2 thoughts on “Dressed to kill

  1. Pingback: Bloem’s blog

zegt u het maar!

