Wanneer de zon valt …

Reality kicks in. Big time.

In de avonduren is alles wat donkerder, wat duisterder, wat eenzamer. Terwijl ik overdag mijn energie langzaam terugvindt en er weer dingen gedaan worden, valt het ‘s avonds zo ontzettend tegen.

Dan krijg ik een opdoffer die me soms knock out slaat en onderuit haalt.

De dag kabbelt verder en telkens neem ik me voor wat ik die avond ga doen: abonnementen voor Elckerlijc online zetten, mijn administratie bijwerken, wat schrijven, lezen, misschien wat dansen (want ik ben nog steeds te dik), bellen of chatten met vriendinnen, gezelschapsspelletjes met zoonlief (wat meestal nog net lukt), of iets dat nuttig en opbouwend is …

Maar als het dan zover is, kan ik enkel triestige muziek op zetten en wat janken. Dju toch!

One thought on “Wanneer de zon valt …

zegt u het maar!

