Kieken

Soms vraag ik me af of ik effectief mijn diploma bij de waspoeder kreeg. Echt intelligent ben ik niet. Veel te goed van vertrouwen.

Neem maar wat er in de kast ligt. Gebruik ervan wat ge denkt te kunnen gebruiken en de rest moogt ge gerust in de vuilbak smijten.

Lomp mens. Domme trien. Bedenk ik mezelf terwijl ik mijn ellende uitkots.

Nu ga ik zwijgen. Tis genoeg geweest hier. Genoeg. Het moet maar eens gedaan zijn. Ik stop ermee.

Every finger in the room
is pointing at me
I wanna spit in their faces
Then I get afraid of what that could bring
I got a bowling ball in my stomach
I got a desert in my mouth
Figures that my courage would choose to sell out now
I’ve been looking for a savior in these dirty streets
looking for a savior beneath these dirty sheets
I’ve been raising up my hands
Drive another nail in
Just what God needs
One more victim

Why do we
Crucify ourselves
Every day
I crucify myself
Nothing I do is good enough for you
Crucify myself
Every day
I crucify myself
And my heart is sick of being
I say my heart is sick of being in chains

Got a kick for a dog
Beggin’ for Love
I gotta have my suffering
So that I can have my cross
I know a cat named Easter
He says will you ever learn
You’re just an empty cage girl
If you kill the bird
I’ve been looking for a savior in these dirty streets
looking for a savior beneath these dirty sheets
I’ve been raising up my hands
Drive another nail in
Got enough guilt to start
my own religion

Why do we
Crucify ourselves
Every day
I crucify myself
Nothing I do is good enough for you
Crucify myself
Every day
I crucify myself
And my heart is sick of being
I say my heart is sick of being in chains

Please believe
Save me
I cry

Looking for a savior in these dirty streets
Looking for a savior beneath these dirty sheets
I’ve been raising up my hands
Drive another nail in

5 thoughts on “Kieken

  1. Hey, ik wil ook dat je zeker niet stopt met schrijven hoor! Misschien kan je gewoon proberen met het negatief schrijven en élke dag iets positiefs zoeken en dat aan ons vertellen? Je schrijfsels zijn zo leuk dat ik ze niet wil missen!

  2. ach bloem,

    waar je niet dood aan gaat maakt je sterker,
    stop met medelij hebben en ga der voor,

    der zijn 10000000000 mensen die het beroerder hebben….

    kom op nou,
    schouders deronder en stop crucifying yourself,

    dikke knuffel

  3. Bloem bloem, waarom koos je de naam bloem, het is iets vol met levenvreugde dat zich elk ochtend opent bij het rijzen van de zon.
    Trek je schouders recht en kijk naar het licht. Geef jezelf de kan en ga verder.
    Zelfmedelijden helpt je geenstap vooruit. dat mag heel even, maar je moet er ook mee kunnen stoppen.
    Alle hup !

zegt u het maar!

