K en K

Wat fijn dat ik zulke ouders heb. Een zoonliefophaalafspraak is snel geregeld.

Morgen ga ik naar me laten kijken misschien zelfs in me laten snijden. Dermatologendate.

Mijn zus heeft ook the big K. Op drie weken tijd …. is K aanweziger dan ooit.

Ik wil geen K. Ik wil het niet. Ik heb al M en E genoeg. (Miserie en Ellende)

Voorlopig is het I met P en B met V. (Iris met Puinhoop en Bloem met Verdriet)

Zou ik morgen horen dat het B I K wordt? (Bloemige Iris met Kanker?)

Duimen jullie voor me?

Update van 21 september: Alles ok. Twee ouderdomsvlekjes. Nog noooooit zo blij geweest met ouderdom. Yes!

5 thoughts on “K en K

zegt u het maar!

