Mogelijke fb-statusupdate

Bloem: dankt iemand voor vriendinnekes die met blik en stoffer (lees chips en cava) een gevallen vrouw bijeenvegen alsof het niets is.

Ja, het wordt dus nog slechter. En erger. En verdrietiger.

Ik kan niet veel meer dragen. Eigenlijk niets meer.

Enkel adem in, adem uit …

Men vreest voor mij. Ik vrees voor mij.

U lastigvallen met al mijn ellende is wat ik het laatste half jaar doe. Maar nu … nu moet ik zwijgen.

Want alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden.

Wanneer zegt iemand: GO!?

One thought on “Mogelijke fb-statusupdate

zegt u het maar!

