Flow

“Als ‘s morgens het licht

door de gordijnen dringt

smelten je laatste dromen

Er klinken geluiden

uit de achtertuinen

een buurman stapelt stenen

een rammelende kettingkast

Het is vandaag de eerste dag

om met iets te beginnen

waar niemand aan begon.”

Fetze Pijlman

Verliefd geworden. Op Flow. Een abonnement kan ik me momenteel niet permitteren. Maar dit gedicht scheurde ik uit het tijdschrift. Gemaakt van mooie dikke bladeren. Om te voelen en te ruiken. Wat mooi.

Zou dit een gevoel van zeldzaam geluk en glimlach kunnen zijn? Het glipt tussen mijn vingers maar ik hou het vast. Heel even maar.

2 thoughts on “Flow

zegt u het maar!

