Zever in pakskes

Het lijkt allemaal simpel. Als ge het leest, zegt ge: Ja natuurlijk, zo moet ge dat doen.
Maar weet ge …
van die peptalktoestanden en ikstainmezelfenmijneigenkrachtzinsneden zijn enkel gesneden brood wanneer alles goed gaat met u.
Wanneer ge aan de grond zit en zelfs nog dieper is het zever in pakskes.
Het enige dat het dan met u doet, is dat ge uzelf nog meer een mislukkeling vindt. Want zelfs zever in pakskes is geen hapklare brok voor u. Dus ik lees het niet meer. Ik laat dat over aan mensen die alles voor mekaar hebben. De anderen.

5 thoughts on “Zever in pakskes

  1. en zeggen dat dit dezelfde zever is die we zelf verkopen aan anderen die het slecht hebben als wij ons goed voelen. Ik geloof er op dit moment ook geen kneit van.

  2. en toch vind ik dat er waarheid inzit, maar ja, ik zit dan ook niet aan de grond, heb makkelijk spreken, anyways, ik hoop dat na verloop van tijd alles weer een beetje goed komt, want ik heb soms schrik om de feeds in mijn mailbox van bloem te lezen 😦
    ik lees je liever als je vrolijk bent. of zoeter of vloeiender of bitter met randjes zoet.
    houd moed.

    liefs
    erwin

  3. Pingback: CafeSwa » smiley » This is your life!

zegt u het maar!

