Toch wat pepvoer for the mind

“Jullie zullen daadwerkelijk vrij zijn,
niet wanneer je dagen zonder zorgen,
noch je nachten zonder een wens en een weeklacht zijn,
maar veeleer als deze dingen je aangorden
en je er toch bovenuitstijgt,
naakt en onbegrensd.”
Kahlil Gibran

Kahlil kan het uitleggen. Goed uitleggen.
Vandaag beklijft het even. Ik heb zin om te stijgen.
Boven alles uit.

Vanavond een drankje met bloggers. Zo lang geleden. Het idee alleen al doet deugd.
Mag ik nog wat volk uitnodigen? Entrepot Du Congo it is … voor lieve mensen only. πŸ™‚

 

7 thoughts on “Toch wat pepvoer for the mind

  1. Hey, klinkt wel als een leuk aanbod… is niet ver… ‘k zou wel eens willen weten wie jij Γ©cht bent… spijtig genoeg zou ik maar kunnen vanaf 22 of 23u… Amuseer jullie in ieder geval!

  2. Ik zou wel willen als ik
    1/ wist waar het was (en het te doen is qua afstand)
    2/ geen twee kinderen in huis had.

    Een andere keer graag. En ik ben lief, ja… πŸ˜‰
    (ik weet niet of dat telt als je het over jezelf zegt eigenlijk…)

      • goh, ik ben nog in Antwerpen geweest, hoor. Tenminste, als ik hier eerst het onontgonnen land oversteek πŸ˜‰
        En allΓ© zie, merci. Ik ben helemaal ontroerd. πŸ™‚

        Hopelijk voldeed het avondje aan de verwachtingen!

zegt u het maar!

