Sweet memories

Dan denk ik aan de tijd dat hij me moeiteloos over zijn schouder zwierde en het huis ronddroeg. Ik daarbij, quasi prinsessenachtig quasi protesterend op zijn rug tokkelend. Hij met vaste hand rond mijn billen en maar de stoere uithangen. Lachen tot de zever uit mijn mond liep.
Dan vind ik servetten terug die ik schreef in 2001, 2006, 2008 met daarop lieve woordjes voor tussen zijn boterhammen.
Dan luister ik naar muziek die van ons was, kijk naar ons kind en denk ik: Waar zijn we in godsnaam mee bezig?

Wat een ketterse vraag is voor een ontdoopte als ikzelf.
Dju toch.

Hold on, hold on to yourself, for this is gonna hurt like hell.

One thought on “Sweet memories

  1. de muziek is niet te horen bloem, maar da’s van ondergeschikt belang…

    is er niet meer te paretn tussen jullie???
    kan er nog een lijmpoging worden ondernomen,
    is er nog een vlammetje hier of daar??

    probeer dat dan, en zet beiden je trots aan de kant

    ik wen jullie heel veel sterkte
    xxx

zegt u het maar!

