Liefde van mijn leven

Dan maakt hij een prachtig, volledig onzelfzuchtig gebaar …
En weet ik dat ik gelijk had toen ik dertien jaar geleden verliefd werd op hem, toen ik met hem trouwde en we samen vochten om onze zoon geboren te laten worden …

Hij zal altijd de liefde van mijn leven blijven. Hoewel de liefde nu dus een beetje bekoeld is aan beide kanten en we stappen in de richting van Seperate Lives. No right to ask me how I feel …

Vanaf vandaag verblijf ik niet meer in dit huis dat we samen kochten, verbouwden en afbetaalden. Ik zal ergens in het Vlaamse Land een zotteke gaan spelen dat zware therapie nodig heeft om de midlifecrisis die mijn leven ondersteboven haalde, te trotseren.

Weinig internet. Weinig bloggelegenheid.

Papier en pen worden weer mijn beste vriendjes. Als ik het nog maar kan, na jaren snel nadenken en vingervlugge brieven schrijven.

Indien u een brief wil, met gedachtenkronkels, levensbeschouwingen of blije gedachten, mag u mij uw adres geven. Ik schrijf de ziel uit mijn lijf. Letterlijk en figuurlijk.

Laat je mailadres achter en dan stuur ik je het mijne … om adressen uit te wisselen.

Zullen we pennenvriendjes worden?

2 thoughts on “Liefde van mijn leven

  1. Ik wil graag je hersenkronkeltjes verder blijven lezen. Als u tenminste zin hebt om ze met mij te delen. Ik denk dat u mijn adres heeft.

    Ik wens je alvast heel veel mooie dagen in 2011!

zegt u het maar!

