Time flies

De dagen, weken, maanden rijgen zich aan elkaar als seconden op een stokje.
Het vliegt. Dat werken aan mezelf.
Ja, ik zorg wel voor mij. Ik leer van ‘mij’ te houden en mild te zijn.
Hoewel er momenteel enkel opgekropte woede rijst. Wat ben ik boos. Ontzettend boos. Zoals ik in geen jaren meer was.
Deze keer niet naar mezelf gericht. Anderen zijn het mikpunt, het doel van mijn kwaadheid.
Het is weer een fase waar ik ook weer doormoet.

Het wintert nog altijd in mij. De dooi is ingezet. Dat belooft een betere tijd. Met warmte en zon.
Maar nu nog even niet.
Ik slaap in deze winter wat langer dan andere jaren.
Hopelijk word ik weer geboren. In de lente? De zomer? Of heel misschien … ooit?

3 thoughts on “Time flies

  1. luister maar veel naar lekkere muziek als deze..
    dat zal je boze hart wel rap ontdooien,
    en anders ga je maar mee met me de peel in 🙂

    dan ben je zo van de woede af:-)

    xxx

  2. Het ontdooien zal wel zeker komen in de lente. Hoe kan je nu niet ontdooien bij het zien van al die mooie ontluikende bloemetjes, waarvan jij er alvast één van zal zijn!

zegt u het maar!

