Een nieuwe lente …

een nieuwe look.

Sedert een viertal weken ontdekte ik Groupon.

Ok, u mag lachen. Maar kom allemaal vanonder uw stoel, tafel, aanrecht vandaan. Ik loop sedert zes maanden zes jaar achter, of zoiets. I KNOW!

Waarschijnlijk kan ik beter zeggen, Groupon ontdekte mij.

Wij zijn dikke vriendjes geworden. Groupon en ik zijn kameraden en mijn portemonnee kreunt.

Deze week had ik een kappersbeurt ter waarde van 140 euro, waarvoor ik 39 duiten neerlegde. De trotse bezitster van een funky hairstyle met lichte highlights lights u toe.

Plots voel ik me toch heel wat beter.

Ik ben een meisje en kappersbeurten beuren me op. Lap.

4 thoughts on “Een nieuwe lente …

  1. Ik moet zeggen…ik had er ook nog nooit over gehad. Heb mij meteen aangemeld voor e-mails, volg Groupon op FB en twitter. Ziet er de moeite uit 🙂
    Merci Bloem!

    • Graag gedaan. Ze hebben af en toe echt heel leuke aanbiedingen. Maar soms verplicht ik mezelf dus om de mails geheel en al te deleten voor ik ze lees. Zoals ik zei: mijn portemonnee kreunt 🙂

zegt u het maar!

