In mijn hoofd …

ben ik nog niet aan het begin….


Ik wacht. Op wat? Op wie? Op degene die ik bemin?
Er is ironie en een vleugje sarcasme dat me doet glimlachen.
Degene die ik bemin laat op zich wachten en zal dat tot in de eeuwigheid doen.
Er zijn loze verhalen, verloren gelopen in lust en goesting.
Er zijn mannen die me in hun macht hebben, die me verheerlijken en verguizen.
Er zijn mensen die iets van me verlangen, iets van me verwachten.

Ik voldoe niet. Das een feit.
Maar ik was mij al zo vaak kwijt en vind mezelf stilletjesaan terug.
Momenteel is dat mijn nieuwe begin. Het voelt goed.

2 thoughts on “In mijn hoofd …

zegt u het maar!

