Ik ben goed gek?

Raar, hee? Wanneer ik voor de eerste keer mijn roze muur zie, bel ik hem. En spat het enthousiasme eraf: “Ik heb een knalroze muur, hij is fuchsia en de andere muren zijn lichtroze. Wanneer kom je eens kijken?” Hij lacht luidop. Gekke Bloem hoor ik hem denken.

Terwijl ik binnen drie weken helemaal alleen, zonder hem,  in een groot bed tegen die roze muur zal slapen. En ik heb hem waarschijnlijk niet meer enthousiast zal bellen, zo gauw ik enthousiast ben of word.

Raar, hee?

5 thoughts on “Ik ben goed gek?

  1. Voor zover ik Bloem ken, is dat helemaal niet raar. Dat is zo typisch haar. Zo impulsief en zo eerlijk.

    De impulsiviteit en eerlijkheid die haar volgens mij wel eens de das om deden/doen.
    De impulsiviteit en de eerlijkheid die haar heerlijk maken.
    Het leven als een tweestrijd. Helemaal Bloem.

    Over die roze muren ga ik me niet uitspreken. 😀

zegt u het maar!

