Ontharing

Het was een idee. Als die mannen het kunnen voor een nieuwe regering …  Het schoot even door mijn hoofd. Even hield ik het vol. Maar toen ….

“Ik scheer me pas wanneer de ware liefde mijn pad kruist.”

Omdat ik niet meer geloof in die ene ware liefde en omdat ik ook geen kruisen op mijn pad wil, gaf ik dat al snel op. Vooral omdat ge u op den duur zo ongelooflijk vies voelt. Het kriebelt. Het ruikt wanneer je achter de bus moest aanrennen. Het jeukt wanneer je iets langere wintersokken aandoet. Het stoort wanneer je nieuwe schoenen wil passen en bijgevolg die broek iets hoger moet dan enkellengte.

Kortom…. de echte ware liefde kan wel even wachten. Dat permanentje op mijn onderbenen niet. Weg met die haren.

Trouwens …. als ik dan ooit toch die ware echte liefde tegenkom, zal ie me helemaal niet zo aantrekkelijk vinden met okselhaar tot op mijn heupen. Niet?

One thought on “Ontharing

zegt u het maar!

