Vwalla. Tis simpel. Zeer simpel. Simple comme bonjour.

De knoop is door de kerk en de kogel doorgehakt.

Ik kies/koos voor mezelf. Weg met dat gezever van: zij zullen het wel weten, zij hebben gelijk over mij. Weg met dat getwijfel over hoe slecht ik wel ben en wat voor een slechte dingen ik wel doe. Natuurlijk heb ik hier een leger mensen die mij verstaan. Die vinden dat ik mag voelen wat ik voel. Maar het helpt niet altijd. Want ze fokken me soms op, ze maken mijn woede sterker en verdriet groter. En dat alles vanuit het hulpend/helpend gevoel.

Ik volg mijn buikgevoel. De grote boze wereld moet niet zeggen of ik juist of faut ben. Wat ik voel is juist.

Dat bewijzen hun daden ook maar weer. En dat was dan weer even niet het buikgevoel πŸ˜›

3 thoughts on “

zegt u het maar!

