Faceboekkig

Ik heb geen goesting om door een facebookpost te laten zien dat ik van mijn moeder, zuster, kind, zoon, vriendin hou. Dat ik wed dat niemand op zijn profiel durft te zetten dat hij denkt aan mensen met kanker. Dat ik door rijmende gedichtjes van een ander te plaatsen gevoelig, sensitief en attent ben. Dat ik assertief en @rem en @hoc ben door knappe spitsvondigheden van andere te plaatsen.

Dat ik een hele hoop spellingsvauten kan verzamelen zonder maar enige inspanning.

Nope, ik update alleen maar de momenten dat ik naar het toilet ga, dat ik op vakantie ben en dat ik ruzie heb met mijn lief/(ex)-man.

Ik hou iedereen up to date van mijn diepste innerlijke beroerselen. Zo kweek ik een virtuele vriendenkring van bijna 700 mensen. Ben ik populair en hip en in.

Dat ik in het dagelijkse leven amper in staat ben correct te communiceren en een beetje lief te zijn voor mezelf en de omgeving … dat laat ik dan maar even betijen.

Zielig? Ikke? Neuuuuuuuuuuu …. ik ben populair! Populairder dan je dacht. Nah!

*geschreven na een observatie in mijn nabije omgeving*

One thought on “Faceboekkig

zegt u het maar!

