Luminus

Lumineuze ideeen dat ik heb. Dat is gewoonweg niet gewoon.
Vandaag slaagde ik erin om helemaal in mijn uppie met boven twee slapende hummels naar Sex and the City, the Movie te kijken.
Ah vwalla … u valt ook achterover van verbazing over mijn idee. Zo lumineus. Heus!

Met de machtige fantastische scene (die Youtube helemaal verstomd doet staan) waarin de brug wordt gemaakt, geslagen op een brug.

En wat gebeurde er volgens u?
Yep. Inderdaad. Ik zat cool, calm and collected te kijken. De scene liet me helemaal onberoerd. Ik had geen enkele moeite om ze volledig uit te zien. Er waren geen zakdoeken, geen schokkende schouders, geen rode ogen. Niets van dat alles. Ik ben helemaal klaar om naar goedmaakmomenten in de cinema te gaan zien.
NOT!

zegt u het maar!

