I feel better

Soms ben ik euforisch. Flatline is me onbekend. Het op en neer gaan is enorm vermoeiend.
Maar de realiteit is al heel wat minder roze gekleurd. Het krijgt de glans van het ware leven.
Vandaag ben ik dus gewoon blij. Blij dat ik graag gezien word, dat ik soms weer heel erg meezing in de auto. (Tot zoonlief met zijn ogen draait en zegt: “Mamaaaaaa”)
Blij dat de zon schijnt en dat ik op mijn eigenste terras op (weliswaar oude plastieken en een beetje kapotte) tuinstoelen kan zitten met mijn scheve parasol die wat verkleurd is en er een beetje sjofel eruit ziet.
Dan drink ik een tasje thee (want ik heb al mijn gespaarde geld voor mijn 3jaarlijkse roze Piper Heidsieck al opgebruikt).

Gewoon omdat er vriendelijke gezichten zijn, voel ik me “better”. Much better indeed.
Wat warmte, wat genegenheid. Meer heeft een mens niet nodig.

En plots voel ik een schlagertekst bovenkomen. We zullen dat eens neerschrijven. Ik word de nieuwe Laura Lynn šŸ™‚
Maar wel met minder roze dus.

3 thoughts on “I feel better

zegt u het maar!

