Gij ziet er goed uit (voor uwe leeftijd)

Mensen die me lang niet zagen begroeten me de laatste weken steevast met: Gij ziet er goed uit.
En dan glimlach ik en knik ik en kan ik, met sterkte, zeggen: Ik voel me ook goed. Het gaat goed met mij.

Blijkbaar toont mijn gezicht wat mijn hart en ziel voelen.

Sedert morgen zal ik 24 zijn. Omgekeerd weliswaar.
Het lijkt wel een ‘omen’. l
Ik was 24 toen ik trouwde en alle relationele miskleunen begonnen.
Nu ben ik dus 24 omgekeerd.
The end of an era.
Een nieuw begin.

Want ik zie er goed uit (voor mijn leeftijd).

4 thoughts on “Gij ziet er goed uit (voor uwe leeftijd)

  1. Waar is dat feestje voor die omgekeerde 24 ? Ik noemde dat vorig jaar altijd 2×21 = ferm meerderjarig en alle verstand al mee 🙂
    Ondertussen is er weer bijna een jaar voorbij en word ik dus over een aantal weken al 43 (zonder dat enigszins erg te vinden trouwens, want ik zit ook goed in mijn vel !)

zegt u het maar!

