Is het nu dat weer? Of hangt er hormonaal iets in de lucht? (Niet dat ik meewerk aan clicheeeees!)

Hier regent het ook.
Bij het minste geringste komen de waterlanders.
Niet van verdriet maar van geluk, melancholie, weemoed.

De warmte die ik voel wanneer ik in zijn omarming sta. Erg vertrouwd en daardoor zo waterlanderig.
Liedjes met mooie teksten, zachte melodietjes …
Geen Laura Lynn-moment (pfieuw) maar toch zit er iets van The Sound of Music in.

Soms moet een mens ver en diep gaan voor hij kan zien wat er vlakbij ligt.
Ik heb mensen verloren en gewonnen.
Ik heb waarheden gezien, ben soms zo geschrokken van de natuurlijke slechtheid die de enkeling in zich draagt, heb leugens gehoord en aha-erlebnissen gehad.
Soms schrik ik van de grote stappen die ikzelf dag per dag neem.

Na jarenlang in het slop en in de sleur en in de wanhoop, neem ik giantsteps dag na dag.
Soms zo giant dat ik er een indigestie van aan overhoud. Maar dat is niet erg.
Veel vrienden met Motilium-eigenschappen …

Ondanks alle nieuwe stappen val ik hier steeds maar in herhaling. I know!
Maar nadat u jarenlang (en dan bedoel ik ECHT jaren-lang) mijn wanhoop deelde (en er soms voor op de loop ging, wat ik nu begrijp en versta), kan ik u heden enkel overspoelen met dezelfde woorden: Ik heb geluk. Ik heb zoveel geluk.

Laat me maar eens janken.
Uiteindelijk komt alles goed.
Op 1 of andere manier toch.
En de laatste tijd is dat vooral MIJN manier.
Ik ben gelukkig.

(Voor de ouwe-gouwe lezers: HOE LANG is dat geleden??!!!!)

4 thoughts on “

  1. Ik zou het niet weten, zolang kom ik hier nog niet. Maar het lijkt al even (de ganse tijd dat ik volg).
    Geniet er met volle teugen van ! Adem het in, spaar het op in het geheugen… maar deel het ook maar een beetje met je lezers. 😉

zegt u het maar!

