Sjagerijneriger

Dat kamp … herinnert u zich dat nog?
Ik moest dat voorbereiden.
Een maand op voorhand ofzo.

Awel, dat kamp is binnen een week en ik moet nog beginnen.
Ik deed dat nog nooit eerder.
Ik ben echt een lomp kieken.
En moest ik het kunnen oplossen met natuurlijke charme en flegma … dan euh …
Nope. Ook niks.

Lomp kieken.
Uitstelkip.
Struisvogel.
Dat dus.

UPDATE: KLaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. 22.19u. Nu naar bed! Maar eerst nog fietsen! Jihaaaaaaaaaaaa!

5 thoughts on “Sjagerijneriger

  1. Gewoon verstand op … nee, blik op oneindig, en DOEN!!!! Dat is de enige manier om van dat ambetant gevoel vanaf te geraken. Want ik moet je teleurstellen: proberen niet aan te denken en te hopen dat het weggaat … dat lukt dus niet, hΓ¨! Hup, sjot onder uw gat en beginnen en dan heb je het moeilijkste beetje van de opdracht al gehad.
    Getekend: een ervaringsdeskundige

  2. Trouwens. Denken aan al wat er nu deze week nog fout gaat lopen zodat het helemaal de mist ingaat, helpt ook niet. Dus als je merkt dat je dat aan het doen bent, zeg je STOP! en ga je verder waar je gebleven was!
    Nogmaals een gratis tip van de ervaringsdeskundige

  3. En btw, wat zit je hier nog mijn commentaar te lezen.
    πŸ˜‰
    Succes hΓ¨ meisje, het komt vast allemaal op het laatste nippertje nog goed. Vertrouw d’r maar op en ‘make it happen’!

zegt u het maar!

