Love t(h)ang

21 jaar. Sprieterig met sproetenhoofd.
Tante Sidonia-figuur. (Dat is wat 50 kilo bij 1 meter 80 met je doet)

Zomer. Toen waren ze nog warm en zwoel bij tijd en wijle.
Ik had vier herexamens. VIER!
Toenmalig vriendje had het uitgemaakt tijdens de examenperiode en ik kreeg als kadootje dus vier te (her)blokken vakken.
Hij studeerde af met de grootste onderscheiding.

Een week later ofzo was het al weer terug koekenbak maar ondertussen zat ik natuurlijk met dat studeren in de vakantie.
Dit nummer speelde toen de hele zomer. Heerlijk vond ik het. Het was het tijdperk van Whitney Houston en luchtige dansbare zomermuziek. En CeCe Peniston is altijd 1 van mijn favorieten gebleven.

Daarnet in de auto speelde dit nummer en ik betrapte er mezelf op dat ik drumde op mijn stuur en mijn schouders een hele rare jaren 80 – move maakten.
Do the car-dance!

Meteen gingen mijn gedachten op stap naar 1991. Verdriet en kommer en kwel om dat vriendje dat zo onattent was om het uit te maken tijdens de examens. Bah!

Ik realiseer me dat er niet zoveel veranderd is.
Iemand die een paar jaar geleden mijn hele leven veranderde en op zijn kop zette, gaat gewoon verder.

Terwijl hij vol vuur en vlam over de nieuwe vlam vertelt, denk ik aan een iets minder lucky go free nummer.
Meer zoiets als dit.

Frustiris. Yep. Frusty frusty!

zegt u het maar!

