De laatste tijd zeg ik dikwijls: “Ik ken hem niet meer. Ik weet niet wat hij denkt of voelt. Alles wat hij vroeger zei over bepaalde onderwerpen, emoties, mensen, spreekt hij nu in alle talen tegen. Dus … ik weet niet meer hoe hij in elkaar zit.”

Het gevolg is dat ik steeds het ergste verwacht, het meest negatieve …
Kwestie van niet teleurgesteld te zijn of me niet gekwetst te voelen …

Vandaag bewees hij waarom ik hem altijd graag gezien heb.
Ik kreeg een prachtig boeket voor moederdag, met een kus en een knuffel erbovenop.

En toen weende ik weer.
Ik ken hem niet meer.
Ik zie hem nog altijd graag.
Dju!

2 thoughts on “

  1. Zo ontzettend lief toch! Ge zijt de moeder van zijn zoon en daar is hij blijkbaar nog altijd dankbaar voor. Moeders mogen gevierd.
    Appreciatie in uw rol als moeder, dat is toch een fantastisch geschenk. 🙂

zegt u het maar!

