Nieuw begin

Soms ben ik eenzaam. Meestal ben ik alleen.

Vandaag geniet ik daarvan. Dat is niet altijd zo. Zeker in tijden van hoofdpijn, griep, tegenslag, vertwijfeling … heb ik het liefst iemand in de buurt die mijn hoofd vasthoudt en zijn armen om me heen slaat.

Vandaag dus niet. Ik rommel wat rond. Maak een verslag van de vergadering. (Waarbij ik volledig op mijn interne geheugen vertrouw aangezien ik, op zijn iris’, het verslag dat ik vrijdag maakte tijdens diezelfde vergadering volledig NIET gesaved heb …). Seffens ga ik met mezelf iets uit eten. Ik overweeg het toch.

Ik luister naar muziek. Regel mijn afspraken voor deze week en de komende maand. Kijk na wel materiaal ik morgen nodig heb.
Ik zit op mijn eigen gemak heen en weer te hollen in mijn gedachten. Chaos. That’s me!

Ik geniet.
Laat dat nieuwe schooljaar maar komen!

One thought on “Nieuw begin

  1. Ik hoop dat je een hele leuke eerste schooldag tegemoet ga. Ik doe dat ook wel eens op mijn eentje uit eten gaan, gewoon omdat ik er zin in heb. Niet altijd leuk, maar ik probeer het me niet aan te trekken. Laat het je smaken.

zegt u het maar!

