Millerdjie millerdjie!

Om 6 uur opstaan???
Nooit!
Of ik moet een hele vroege vlucht hebben met een fantastische vakantie in het vooruitzicht.
Maar anders?
Nooit!

Euh … dat had ik gedacht! Op zondag 14 oktober gaat mijn gsm dat supervervelende signaal geven om 6 uur. Ja, u leest dat goed.
Ik sta WEL om 6 uur op.
Want ik moet dan mijn burgerplicht gaan vervullen … in een kieskantoor gaan zitten.

Hoewel ik stemrecht zeer belangrijk vind, lijk ik toch niet geneigd om met volle goesting die plicht te vervullen.
Een hele dag. Zitten. Kijken.

Gelukkig is zoonlief bij zijn vader. Anders had ik nog een hele zondag met hem gemist.
Bah. Ik heb er echt geen zin in.
Waarom vragen ze dat niet aan mensen die dat graag doen? Mijn collega is elk jaar voorzitter en vindt dat KEIplezant!
Ik ga dat gewoonweg KEIsaai en KEIvervelend en KEIlang duren vinden.
Pfff … ik ben vandaag erg KEI!

2 thoughts on “Millerdjie millerdjie!

  1. U bent een kei! Dat u de hele dag op uw krent gaat zitten wachten tot de dag voorbij is 🙂

    Sterkte er maar mee dan. Het is vast zo voorbij, mensen kijken is leuk

zegt u het maar!

