Music for life

Her en der lees ik over Music for Life.
Een mooi onderwerp weer deze keer.

Het gaat me aan het hart. Mijn hoofd is er ook regelmatig mee bezig.
Mijn moeke
Ja, ook van dat.

Lang geleden zong ik met mijn lieve vriendin dit lied.

Het heeft ook jaren geduurd voor ik het kon beluisteren zonder te snotteren.
Tijd heelt veel. Zelfs verdriet en gemis dat wordt vergeten en weer en terug vergeten.

Dus is Clara en Jos mijn liedje voor Music for Life. Omdat mijn vake ook Jos werd genoemd. En mijn moeke er in geest niet meer is.
Dag moeke.
Tisieris.
Die moeilijke.
Die felle.
Die u zo graag ziet.
En zag.
En ziet.
En zal zien.
Dag moeke.
Ik zie u graag.

5 thoughts on “Music for life

  1. Ik heb mijn grootouders en ouders verloren op een leeftijd dat ze nog te jong waren om al dement te zijn, dat was erg, allebei mijn ouders maar begin 70. Maar dit meemaken moet ook heel hard in je vel snijden !
    De stukjes waar je naar verwijst zijn immens mooi !!

zegt u het maar!

