Mor menneke toch

Je moet leren uit de fouten van het verleden. Dat lijkt een mantra dat men mij regelmatig in mijn strot duwt.
Ik wil dat kunnen en ik kan dat.
Maar sommige dingen veranderen nooit aan mij.

Lap.
Weer hetzelfde probleem.
Erg …
gelukkig had ik deze keer een charmante cavalier die zonder aarzelen zijn jas aantrok en met me meeging om het probleem op te lossen.
Zo simpel lijkt het allemaal. Wanneer er iemand in de buurt is die glimlacht bij mijn klunzigheid en zonder al te veel woorden cool, calm and collected blijft.
Yep!
Soms heb ik geluk!

Daar begint het al!
Jippie!

zegt u het maar!

