Een dartel Sound of Music- gevoel bekruipt me. Ik zit, bibberend in mijn steenkoude auto, luidkeels te kwelen.
Ik schreeuw het bij deze van de daken: IK ZING WEER!!! IN EEN ECHTE GROEP!!! MET OPTREDENS!!!! EN EEN REPETITIELOKAAL DAT RUIKT NAAR LEGE BIERFLESSEN!!!

Owkee … over dat laatste was ik niet onverdeeld enthousiast. Maar over dat zingen!!!
Mannekes, mannekes, man!
Ik kan u niet zeggen hoe ik blij ben, hoe blij ik ben!
Euforisch. Extatisch. Zielsgelukkig!

Er was een aarzelend aftasten. Was ik, ben ik wel goed genoeg om te zingen in dit bandje? Kan ik mee? Kan ik volgen?
Het was best eng. Luidkeels zingen bij mensen waarmee ik geen hypotheek heb.
Niet dat ik op zoek ben naar nieuwe hypotheekmannen. Neen, neen!
Vanaf vandaag ga ik weer in zee met een stel muzikanten die me enkel en alleen waarderen omwille van mijn stem.
Een kwelende Bloem!
Stop uw oren maar toe, mensen allerlanden, allerhande!

Want I’M BACK!
Yessssssssssssssssssssss!

11 thoughts on “

  1. JOEPIE!!!!!!!!!! Man, man. Zo stiekem wou ik ook wel eens ‘ontdekt’ worden … niet dat naar bier stinkende repetitielokaaltjes mijn favoriete biotoop zijn – laat staan dat ik er al één van binnen heb gezien-, maar dit is echt wel COOOOOOL! Let it out, darling!

zegt u het maar!

