Wist je dat … ?

zapnimf ontzettend lekkere cake kan maken?

… ze je daarbij voorziet van een lekker glaasje wijn en een leuke babbel?

… de wereld zoveel kleiner is dan je wel denkt?

… dat haar beste vriendin tot voor anderhalf jaar mijn buurvrouw was?

… dat mijn collega bij haar in de klas zat? En ze blijkbaar nog niets veranderd leek?

… dat ik schijnbaar terug aan blogmeetings doe? Want afspreken met een blogster is voor mij geleden van euh … wanneer waren die girl geek dinners ook al weer helemaal hip?

12 thoughts on “Wist je dat … ?

  1. Dat gaat hier warempel over mij!

    Wist je dat deze ontmoeting voor herhaling vatbaar is?

    En voor anderen :
    Wist je dat Bloems dichtbundel de moeite is om cake voor te bakken en hem aan te schaffen?

  2. Dat zapnimf ontzettend lekkere cake kan bakken, dat wist ik niet. Dat ik ontzettend lekkere cake kan bakken, weet zapnimf wel.
    Dat bloems dichtbundel de moeite is om aan te schaffen, weet ik ook. Bij wie moet ik nu cake komen eten?

zegt u het maar!

