Zo’n slum kind! En untelligent ook!

Zoonlief krijgt naschoolse Engelse les van zijn moeder. Van mij dus.
Deze week leerden we de dieren.
A cow, a cat, a dog …
Lang leve youtube.

Zoonlief is een ijverig deelnemer. Zonder opscheppen kan ik als leerkracht zeggen dat hij de beste van de klas is. Als moeder zeg ik dat natuurlijk bijzonder pocherig en opgeschept!
Zoonlief heeft soms wel wat kronkels. (heeft ie NIET van mij)

Bij het prentje van de schildpad leren ze ‘Turtle’. Eentje roept dat hij op de Ninja Turtles lijkt. Ik knik bemoedigend.
“Oooo”, roept zoonlief:”Dat kan je onthouden met die minister!!!” waarbij hij enthousiast knikt.

Mijn bijzonder onbegrijpende blik spreekt boekdelen.
“Awel mama, er heet zo’n minister Turtelboom. Zo kan je dat toch ook onthouden.”
Mijn kind is slim. En untelligent!
(Heeft ie van mij!)

zegt u het maar!

