Soms moet een mens de matras eens omdraaien. Er zijn redenen genoeg om dit te doen maar daarover gaat het hier niet.

Ik wil even mijn beklag doen over wanneer een mens ALLEEN de matras moet omdraaien.
Je heft je een breuk.

Ik kreeg net het ding op mijn hoofd.
Met kracht. Zwaartekracht.
AAAAAUUUUUUWWWWW!

One thought on “

  1. Ik zou het niet alleen kunnen, ik heb zo’n zware latex matras! Kzou toch ook serieus zweten. Dus je bent niet de enige die erop vloekt om alleen een matras te moeten omdraaien

zegt u het maar!

