LOL

Het gaat beter. Dubbel zicht is weg. Deze ochtend ontbijtje met vriendinnetje. Vandaag voor de eerste keer terug met de auto gereden.
Het heeft dus weer wat langer geduurd dan normaal maar ik ben er bovenop. Lang leve het geduld.

Ik hoor nu ontzettend veel geluiden die ik jaren niet meer gewend ben. Mezelf horen praten is soms raar. In mijn hoofd klinkt het anders dan vroeger.
Een luide uitroep van zoonlief doet me ineen krimpen van de – ja wat is het juist?- pijn. (?)
Het is zo schel. Luid. Vooral erg luid.

Wanneer ik mezelf dan hoor zingen, heb ik het gevoel dat ik al jaren de longen uit mijn lijf zing. LUID! VOORAL HEEL ERG LUID!
Het belemmert me wel. Bij “Girl” van Anouk ga ik nogal hoog wat mijn eigen bereik betreft. Dan geef ik wat extra power om er te geraken. Amai, mijn oor!

Ook bij de nieuwe nummers voelt het fragiel aan.

Wat ik hier eigenlijk vooral wilde vertellen is dat ik zo’n goesting heb om die nieuwe nummers onder de knie te krijgen.
Tegen 17 januari moet ik er namelijk nog 12 in mijn keel krijgen. Dat zijn er twee per week. Niet gemakkelijk hoor!

Maar zo plezant dat het is.


Ik word er helemaal goedgezind van.

Onze bassist is een muziekman tot in zijn nieren en duwt het hele niveau omhoog.
Heeeeerlijk is dat!
En ja, ik moet het toch even zeggen maar dan mag het weer terug in de kast: ik mis de ex enorm …
Floep.
Het is eruit
En nu weer verder oefenen! Yessssss, we can!

Misschien nog een beetje oefenen op het chopstick-uilentas-gedoe?!

4 thoughts on “LOL

zegt u het maar!

