zotteke

Het hele weekend loop ik dansend door het huis. Pharrell kan mij krijgen!!!! (Het lijkt een eeeeuwigheid geleden dat ik die uitdrukking nog gebruikte).

Hij is een woordenkunstenaar.

Een zin als ‘Clap along if you feel like a room without a roof’ brengt mij in pure extase. Hoe komt die man erop?

Ik weet het niet en dus zing ik gewoon mee.

En kijk de 24 uur clip. Nu ja; toch wel een uur of zes ervan. Hihihihi …

http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

Sta recht en doe mee!!!! My level is too high!!!

zegt u het maar!

