Je wordt ouder, iris!

“Hej, das een verrassing?! Doe jij hier stage?”
Haar fijn geëpileerde wenkbrauwen stijgen een verdieping. Ze lacht hartelijk: “Neen, ik werk hier.”

Op automatische piloot gaat mijn hand naar mijn voorhoofd als wil ik mijn rimpels verbergen.
De laatste keer dat ik haar zag was ze 12 en groot en struis. Dat eerste is voorbij. Ze is nu 23 en werkt in de school waarmee ze op uitstap gaat.
Net zoals ik nog steeds in dezelfde school werk en ook nog steeds dezelfde uitstap doe.

Mannekes, mannekes, mannekes …de tijd vliegt!

4 thoughts on “Je wordt ouder, iris!

zegt u het maar!

