Home sweet home

Het licht is aan in de woonkamer. Ik zie het wanneer ik mijn oprit opdraai.
Er is iemand in mijn huis.
Iemand die koffie en thee zet en me een zoen geeft wanneer ik binnenkom.

Ik besef pas na een aantal seconden nadenken in mijn auto dat het eeuwen geleden lijkt dat het licht aanwas als ik thuiskwam.

Single zijn betekent dat je altijd de eerste bent die het licht aandoet.
En de laatste die het licht uitdoet.

Er brandde licht in mijn woonkamer.
Ik kwam thuis.

6 thoughts on “Home sweet home

zegt u het maar!

