Zijt ge sterk genoeg?

Wanneer een mens zich jarenlang niet echt graag gezien voelt, wordt het zelfbeeld natuurlijk niet echt opgekrikt. Integendeel …

Als er dan iemand komt die een zeer goede ‘krik-methode’ heeft, is er toch nog heel wat werk aan de winkel.

Aangezien ik mijn eigen pathetische, ietwat dramatische en vooral erg weemoedige stijl wel ken, weet ik dat mij graag-zien niet altijd even makkelijk is.
Integendeel …

Dus stel ik hem af en toe de vraag: ziet ge mij graag?

Ik kan niet anders … is het antwoord.

Volgens mij is hij wel sterk.

5 thoughts on “Zijt ge sterk genoeg?

zegt u het maar!

