Van de deur en het raam

Zoals Maria (mijn rooskleurige, naïeve kinderidool) zei: Reverend Mother always says when the Lord closes a door, somewhere he opens a window.

Na de Neen, kwam er een JA!
Ik barstte in spontaan gezang uit. Mmmm, niet echt, maar u begrijpt wat ik bedoel.

Mijn teleurstelling werd meteen terug goesting met ho(o)p(en).
Facebook is soms een godsgeschenk. Mmmm, niet echt, maar u begrijpt wat ik bedoel.

Familie van familie vroeg me of ik zin had met hem te zingen. Een eenmalig optreden bij de brandweer die 100 jaar bestaat. (1914 is een memorabel jaar op allerlei manieren).
Stijl: country en western, ballades …

Terwijl ik zoiets nog nooit deed.

Ik zei JA!
Zeg maar JA tegen het leven, of zoiets?

One thought on “Van de deur en het raam

zegt u het maar!

