Honderddagengeluk

Zag je het ook? Op facebook of twitter?
We gaan met z’n allen aan het geluk. Honderd dagen.

Mezelf kennende (disciplineloos en lui) waag ik me meestal niet aan dat soort uitdagingen. “Tisgoedvoorefkes” U kent dat wel.

Ondanks dat feit, ga ik er dan nu toch ook even voor. Geluk?! Ik verdien dat!
Het verdriet van de laatste weken is aanwezig maar mijn dagen zijn niet donker gekleurd. De zon zit achter de wolken. Ze piept regelmatig.
Ik draai mijn gezicht dan met graagte naar haar toe. De stralen verwarmen mijn neus en bezorgen me sproeten van hier tot Tokio. Ik laat het met goesting gebeuren.

Honderdagengelukuitdaging, hier kom ik! Hopelijk (ge)lukt het me deze keer wel.

Vandaag is mijn dag 1.
Op bezoek geweest in de naburige Daltonschool. Even kijken hoe ze dat daar doen.
En fijn dat het was. Inspiratie opgedaan!
Yep. Ik heb geluk met mijn job.
1622434_10152367017675362_189329340_o

5 thoughts on “Honderddagengeluk

zegt u het maar!

