Oh wonder – Aurora

01:22 u.

Ik mag laat op blijven. Toestemming gekregen van de vrouw des huizes. Die ik zelf ben.

Wat snuisteren op youtube. Mooie dingen ontdekken.

Soms lijkt het wel mijn leven. Beginnen met verdriet, weemoed of heimwee.

Terechtkomen in een sfeer die dat helemaal weerspiegelt.

 

Even slikken en beslissen: wat ga ik doen?

Hier blijven hangen? Of verdergaan?

Vermannen. Vier mannen … Of neen, laat ma..n.

Verdergaan. En ontdekken dat ontdekken heerlijk simpel kan zijn.

Dank je youtube.

Vandaag was mijn reis weer fijn en heerlijk. Licht en luchtig.

Lopen door de regen met zuslief. Die allerlei zorgen doorstaatย en een regenboog nodig heeft.

Die tover ik haar.

Ik verover je. Ben over je. Overman mezelf en overwin.

14 thoughts on “Oh wonder – Aurora

  1. Fijn om hier nog eens te komen lezen! Het was al een tijdje geleden… Had vroeger de blogs In balans, Een plekje in de zon, Valiesetje en Kobaltblauw. Weet niet of je me nog ‘kent’… ๐Ÿ™‚

zegt u het maar!

